ا
-
ادبیات کرمانجی
مطالعه راهبردی نظریه ژانر در گونهشناسی «سهخشتیهای کرمانجی» [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-76]
-
ارتباطات انسانی
بررسی و تبیین عوامل مؤثر در ارتباط و تعامل هنرمندان هنرهای تجسمی با جامعه مخاطب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
ت
-
تاریخ جهانگشا
تحلیل بصری نگارههای نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]
-
تاریخ موزه
واکاوی چیستی موزه در عصر رنسانس تا پایان قرن هفدهم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 109-138]
ر
-
رانسیر
نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشیخط فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
-
رژیم بازنمایانه
نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشیخط فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
-
رنسانس
واکاوی چیستی موزه در عصر رنسانس تا پایان قرن هفدهم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 109-138]
س
-
ساختارگرایی
واکاوی رویکردهای متنمحور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانهشناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
-
سهخشتی
مطالعه راهبردی نظریه ژانر در گونهشناسی «سهخشتیهای کرمانجی» [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-76]
ع
-
عطاملک جوینی
تحلیل بصری نگارههای نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]
ف
-
فرامرز پیلارام
نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشیخط فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
-
فرمالیسم
واکاوی رویکردهای متنمحور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانهشناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
م
-
ماهیت موزه
واکاوی چیستی موزه در عصر رنسانس تا پایان قرن هفدهم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 109-138]
-
مخاطب
بررسی و تبیین عوامل مؤثر در ارتباط و تعامل هنرمندان هنرهای تجسمی با جامعه مخاطب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
-
مکتب سقاخانه
نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشیخط فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
ن
-
نشانهشناسی
واکاوی رویکردهای متنمحور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانهشناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
-
نشانهشناسی
تحلیل بصری نگارههای نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]
-
نظریه ژانر
مطالعه راهبردی نظریه ژانر در گونهشناسی «سهخشتیهای کرمانجی» [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-76]
-
نظم پلیسی
نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشیخط فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
-
نقاشی خط
نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشیخط فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
-
نقد متنمحور
واکاوی رویکردهای متنمحور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانهشناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
-
نقد هنر
واکاوی رویکردهای متنمحور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانهشناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
-
نگارگری
تحلیل بصری نگارههای نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]
-
نوسنتگرا
نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشیخط فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
ه
-
هنرهای تجسمی
بررسی و تبیین عوامل مؤثر در ارتباط و تعامل هنرمندان هنرهای تجسمی با جامعه مخاطب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد