نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ادبیات کرمانجی مطالعه راهبردی نظریه ژانر در گونه‌شناسی «سه‌خشتی‌های کرمانجی» [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-76]
  • ارتباطات انسانی بررسی و تبیین عوامل مؤثر در ارتباط و تعامل هنرمندان هنرهای تجسمی با جامعه مخاطب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]

ت

  • تاریخ جهانگشا تحلیل بصری نگاره‌های نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانه‌‎شناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]
  • تاریخ موزه واکاوی چیستی موزه در عصر رنسانس تا پایان قرن هفدهم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 109-138]

ر

  • رانسیر نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
  • رژیم بازنمایانه نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
  • رنسانس واکاوی چیستی موزه در عصر رنسانس تا پایان قرن هفدهم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 109-138]

س

  • ساختارگرایی واکاوی رویکردهای متن‌محور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانه‌شناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
  • سه‌خشتی مطالعه راهبردی نظریه ژانر در گونه‌شناسی «سه‌خشتی‌های کرمانجی» [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-76]

ع

  • عطاملک جوینی تحلیل بصری نگاره‌های نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانه‌‎شناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]

ف

  • فرامرز پیلارام نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
  • فرمالیسم واکاوی رویکردهای متن‌محور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانه‌شناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]

م

  • ماهیت موزه واکاوی چیستی موزه در عصر رنسانس تا پایان قرن هفدهم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 109-138]
  • مخاطب بررسی و تبیین عوامل مؤثر در ارتباط و تعامل هنرمندان هنرهای تجسمی با جامعه مخاطب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
  • مکتب سقاخانه نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]

ن

  • نشانه‌شناسی واکاوی رویکردهای متن‌محور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانه‌شناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
  • نشانه‎شناسی تحلیل بصری نگاره‌های نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانه‌‎شناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]
  • نظریه‌ ژانر مطالعه راهبردی نظریه ژانر در گونه‌شناسی «سه‌خشتی‌های کرمانجی» [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-76]
  • نظم پلیسی نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
  • نقاشی خط نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
  • نقد متن‌محور واکاوی رویکردهای متن‌محور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانه‌شناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
  • نقد هنر واکاوی رویکردهای متن‌محور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانه‌شناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
  • نگارگری تحلیل بصری نگاره‌های نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانه‌‎شناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]
  • نوسنت‌گرا نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]

ه

  • هنرهای تجسمی بررسی و تبیین عوامل مؤثر در ارتباط و تعامل هنرمندان هنرهای تجسمی با جامعه مخاطب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]